طنز حسابداری
از دید دانشجوی حسابداری
برگه انتخاب واحد : تراز افتتاحیه
ژتون غذا : سهام بی نام
واحدهای پاس نشده : موجودی پایان دوره
ازدواج : ثبت دو طرفه
کارنامه : تراز اختتامیه
ازدواج مجدد : ثبت اصلاحی
و بقیه از شما؟
رایانه دختر است یا پسر؟؟؟؟
دانشجویان دختر معتقدند" کامپیوتر مذکر است" زیرا:
۱- قرار است مشکل حل کنند اما بیشتر اوقات خودشان مشکل و معضل اصلی اند
۲- بی اندازه خشک و بی روح و ماشین صفتند
۳- با کمی سوال پیچ شدن error می دهند
۴- همین که پابند یکی از آنها شدید متوجه می گردید
اگر صبر کرده بودید مورد بهتری نصیبتان می شد
و دانشجویان پسر معتقدند" کامپیوتر مونث است" زیرا:
۱- به غیر از خالق آنها کسی از منطق درونیشان سر در نمی آورد
۲- کس از زبان ارتباطی آنها نمی تواند مطلع شود
۳- کوچکترین اشتباه را در حافظه بلند مدت خود ثبت می کنند تا بعدها تلافی کنند
۴- همین که پابند یکی از آنها شدید باید تمامی پولتان را صرف خرید وسایل جانبی برای او بکنید
نظر شما چیست؟؟؟ کامپیوتر دختر است یا پسر؟؟؟
همانطور که میدانید علم حسابداری روز به روز در حال گسترش است وسالیانه دانشجویان زیادی که درصدی از این دانشجویان باتغییر رشته وعلاقه ای که نسبت به رشته حسابداری دارند به این رشته آمده اند