از دید دانشجوی حسابداری

      برگه انتخاب واحد : تراز افتتاحیه

      ژتون غذا : سهام بی نام

      واحدهای پاس نشده : موجودی پایان دوره

      ازدواج : ثبت دو طرفه

      کارنامه : تراز اختتامیه

     ازدواج مجدد : ثبت اصلاحی

      و بقیه از شما؟

      رایانه دختر است یا پسر؟؟؟؟

      دانشجویان دختر معتقدند" کامپیوتر مذکر است" زیرا:

      ۱- قرار است مشکل حل کنند اما بیشتر اوقات خودشان مشکل و معضل اصلی اند

      ۲- بی اندازه خشک و بی روح و ماشین صفتند

      ۳- با کمی سوال پیچ شدن error می دهند

      ۴- همین که پابند یکی از آنها شدید متوجه می گردید

       اگر صبر کرده بودید مورد بهتری نصیبتان می شد

      و دانشجویان پسر معتقدند" کامپیوتر مونث است" زیرا:

      ۱- به غیر از خالق آنها کسی از منطق درونیشان سر در نمی آورد

      ۲- کس از زبان ارتباطی آنها نمی تواند مطلع شود

      ۳- کوچکترین اشتباه را در حافظه بلند مدت خود ثبت می کنند تا بعدها تلافی کنند

      ۴- همین که پابند یکی از آنها شدید باید تمامی پولتان را صرف خرید وسایل جانبی برای او بکنید

      نظر شما چیست؟؟؟ کامپیوتر دختر است یا پسر؟؟؟